Živé vysílání: Profesionální asistentka ve 21. století

Živé vysílání: Profesionální asistentka ve 21. století

Zvládejte provoz kanceláře a komunikaci s klienty levou zadní

Termín: 19. 11. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Recepční, office manažeři/ky či asistenti/ky jsou často prvními osobami, s nimiž se setkávají klienti a zákazníci. Jejich efektivní práce s časem, promyšlené řešení úloh a proaktivní přístup usnadní práci nejednomu oddělení, ale také celému managementu. Spolehlivý profesionál má být pravou rukou vedoucího pracovníka i nenahraditelnou pomocí pro kolegy. Staňte se pokladem celé firmy či organizace, na který nikdo nedá dopustit – na živém vysílání vás vybavíme neocenitelnými radami i tipy do praxe.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

4 490 Kč
bez DPH

Cíl živého vysílání

Cílem živého vysílání je předat účastníkům komplexní balík rad a návodů nezbytných pro každou profesionální asistentku. V rámci živého vysílání se zejména zaměříme efektivní zvládání času, kvalitní řešení úkolů na základě promyšlených rozhodnutí, psychologické triky v komunikaci pro všechny druhy situací, asertivní jednání, identifikaci s firemními hodnotami a profesionální reprezentaci.

Společně se zkušenou lektorkou si účastníci rovněž rozšíří poznatky z oblasti business etikety.

Prohlédněte si detailní program.

Komu je živé vysílání určeno

Živé vysílání Profesionální asistentka ve 21. století je určeno především asistentům/asistentkám, office managerům/managerkám a recepčním, jak z veřejné, tak soukromé sféry. Rovněž je určen managerům a vedoucím pracovníkům, kteří zaměstnávají asistentky/asistenty.

Další informace

Živé vysílání semináře je plnou náhradou za prezenční školení s tou výjimkou, že se ho budete účastnit z pohodlí a hlavně bezpečí svého domova či kanceláře. Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně jsou také podkladové materiály v elektronické podobě.

Program živého vysílání (9,0012,00 hod.)

1) Co všechno obnáší pozice asistentky

  • Typy asistentských pozic

  • Vymezení kompetencí a povinností asistentky

  • Vlastnosti, schopnosti a dovednosti profesionální asistentky

2) Komunikační dovednosti

  • Druhy komunikace (čtení řeči těla – verbální i neverbální projevy)

  • Aktivní naslouchání a vyjádření zájmu

  • Specifika telefonické komunikace (představení, práce s hlasem, nejčastější chyby...)

  • Komunikace s náročným klientem (asertivita, nastavení hranic...)

3) Znalosti etikety

  • Podávání ruky

  • Tykání a vykání

  • Vhodné oblečení nejen pro každý den

  • Zkratky na pozvánkách

4) Organizace času

  • Time managementu

  • Metody prioritizace – metoda ABC, moje role (myšlenková mapa)

5) Vedení administrativy a znalosti softwarů

  • Textové, tabulkové a prezentační softwary

  • Sdílené dokumenty

  • Prostředí pro video schůzky

  • Vedení spisové dokumentace,

  • Zákon o skartaci a uchovávání dokumentace

 

Ivana Štěrbová, DiS.

Ivana Štěrbová je personalistka, manažerka, podnikatelka a profesionální kouč s akreditací MŠMT ČR a ICF. Věnuje se i kariérnímu poradenství.

Online - živý přenos

Online - živý přenos

Živé vysílání probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve Vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.

4 490 Kč
bez DPH