Seminář: Správní řízení (nejen) v mimořádné době

Seminář: Správní řízení (nejen) v mimořádné době

Povinnosti ředitele - dokumentace - přijímací řízení

Termín: 11. 2. 2021
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Mění mimořádná opatření postupy správního řízení? S čím musíte už teď počítat v rámci přijímacího řízení? I při uzavření školy platí striktní pravidla zahájení, vedení i ukončení správního řízení nebo evidence dokumentů. Na semináři projdeme vše, co aktuálně potřebujete vědět.

Přihlaste se i s kolegy a využijte 15% slevu pro dva a více účastníků!

4 290 Kč
bez DPH

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o nic nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

Cíl semináře

Proces správního řízení je nutné znát nejen z pohledu správního řádu, ale i spisové služby a datových schránek, což naplňuje svým obsahem tento seminář, který všechny tři oblasti nenásilnou formou spojuje v efektivní způsob vedení správního řízení v 1. stupni. Zároveň se účastník semináře dozví, jak řešit odvolání, a co dělat v případě sporu zákonných zástupců.

Cílem semináře je seznámit účastníky s efektivním postupem ředitele školy při přijímání dětí, žáků a studentů ke vzdělávání.

Pod tímto odkazem naleznete program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen vedoucím pracovníkům škol, resp. jiným pověřeným osobám, které se ve škole zabývají správním řízením.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické materiály a nahrávka vysílání.

PROGRAM SEMINÁŘE (9:00-15:00)

  • Legislativa versus mimořádná opatření MŠMT
  • Povinnosti ředitelů v oblasti přijímacího řízení
  • Co je správní orgán a kdo oprávněná úřední osoba
  • Jaký je postup při uzavření školy
  • Jak správně evidovat a odesílat dokumenty
  • Co obnáší odvolací řízení v oblasti školství

+ prostor pro závěrečnou diskusi s lektorkou

RNDr. Ing. Eva Urbanová

Odborná lektorka kurzů na ta téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

4 290 Kč
bez DPH