Logo AIVD
Seminář

Seminář: Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky

Osvědčená řešení, návody a tipy z praxe

Termín: 17. 9. 2013

Seminář: Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky

Každá firma musí nejen získávat nové zákazníky, ale především si udržet přízeň těch stávajících. Loajální zákazník, o kterého správně pečujete, vám bude důvěřovat a nenechá se zlákat nabídkou konkurence. Osvojte si zásady a dovednosti, které jsou nezbytné pro budování obchodních vztahů s vašimi zákazníky na bázi důvěry. Naučíte se komunikovat se zákazníky na osobní úrovni tak, aby se vzájemná důvěra stala předpokladem dlouhodobé spolupráce.

3 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Zákazník, který utratí v průměru 5 tisíc Kč ročně, má v horizontu 10 let hodnotu 50 tisíc Kč nebo ještě vyšší, protože stálí zákazníci utrácejí více a ochotněji. Ovšem v době silné konkurence je zcela klíčová spokojenost zákazníků. Mnozí podnikatelé tuto jednoduchou pravdu nechápou a místo zlepšování zákaznické podpory vynakládají veškeré prostředky na reklamu, což je mnohonásobně dražší než udržení stávajícího zákazníka.

Cílem semináře Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky je naučit vás budovat důvěru zákazníků, vyvarovat se základních chyb a seznámit vás se vším, co je důležité v dlouhodobé péči o klienta.Budete-li o zákaznících uvažovat z hlediska dlouhodobého budování důvěry, pochopíte, že péče o jejich spokojenost musí být vaší prioritou.

Lepší porozumění motivaci a očekávání zákazníků je cestou k větším prodejům. Naučíme vás diagnostikovat kvalitu zákaznického servisu a doporučíme vám osvědčené postupy jednání v náročných situacích, jakými jsou například reklamace. V neposlední řadě vás seznámíme s novými trendy v péči o stávající zákazníky.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky je určen obchodním ředitelům a manažerům, kteří vedou prodejní týmy, lídrům, kteří vedou zákaznické servisy, a všem, kteří organizují aktivní a pasivní komunikaci se zákazníky. Zveme i majitele firem, ředitele marketingu a pracovníky HR.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

  • Spokojenost zákazníka – hlavní kapitál firmy
  • Stupně náročnosti zákazníků
  • Jak rozumět motivaci a očekávání zákazníků
  • 10 charakteristik lidského chování a jak vám pomohou více prodávat
  • Význam a užití osobního kontaktu
  • Prodejní taktiky pro zákazníky
  • Nastavení rozměru služeb zákazníkovi
  • Diferenciace vůči konkurenci
  • Autodiagnostika přijetí a kvality servisu a péče
  • Měření spokojenosti zákazníků
  • Přijetí reklamace jako příležitost pro firmu
  • Zvládání náročných situací – umění řešit spory se zákazníky
  • Vyhodnocování kvality zákaznického servisu
  • Image firmy a kolik stojí nespokojený klient
  • Maličkosti, které nadchnou vaše zákazníky
  • Jak zdokonalit telefonát – tipy
  • Jak upevnit věrnost vašich zákazníků
  • Nebezpečné chyby, které posílají vaše zákazníky ke konkurenci
  • Jak lépe naslouchat přáním zákazníků
  • Nové trendy v péči o zákazníka

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

Také doporučujeme