Cíl webináře:
Cílem webináře Nový postup ve zjednodušeném podlimitním řízení u veřejných zakázek je ukázat Vám, jak může novela ZVZ ulehčit postup v administraci zadavatelům i dodavatelům, pokud bezchybně využívají nové nástroje. Víte například, jaké doklady může kdy zadavatel požadovat, jak je posuzovat či jakým způsobem lze dožádat chybějící prohlášení? Co když se v nabídce objeví neočekávané doklady? A které povinnosti po novele zákona odpadly?
Budeme se podrobně věnovat novému prokazování kvalifikace, upozorníme Vás na nástrahy posouzení a povinné součinnosti při uzavírání smlouvy. Zprostředkujeme Vám praktické návody, jak postupovat v situacích, které mohou na základě nových pravidel nastat. Dále se budeme zabývat novými procesními pravidly ve vztahu k doručování a námitkovému řízení. Zvláštní část budeme věnovat způsobu uveřejňování výzvy.
Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
Komu je webinář určen:
Webinář Nový postup ve zjednodušeném podlimitním řízení u veřejných zakázek je určen především zástupcům zadavatelů. Cenné informace však poskytne také dodavatelům, kteří se o podlimitní zakázky ucházejí.